Svårt val

Nu har jag inte längre nått skrivbord. Jo, det står här bredvid byrån, men det är inte längre uppsatt under sängen. Sängen, skrivbordet och soffan ligger även ute på blocket nu och jag hoppas att de blir sålda. (Tipsa alla ni känner)!

Idag fick jag veta att jag inte klarade hållf-tentan innan jul. Tråkigt, men ganska väntat.
Har även skrivit KS i DoP, det gick sådär, hade inte pluggat nåt. Men förhoppningsvis får jag lite fler poäng än förra gången och kan höja betyget något.

Har fortfarande inte pluggat nån diff, tentan är på onsdag. Det händer så mycket annat, och dessutom är jag sjuk. Dålig timing...

Undra om jag ska slänga mina garderobsblommor?! Jag måste vara den enda i världen som lyckas ta död på såna!! Den var jättejättefin, men så tyckte jag med mina väldigt ogröna fingrar att den hade det så trångt, så jag planterade isär den till två. Och nu står de där och spretar och vägrar vara fina. Undra vad mammsen säger om jag slänger hyffsat levande blommor?? :-P

Jag längtar tills på måndag, då lämnar jag nycklarna till detta rum och har en hel vecka ledig innan skolan börjar på riktigt! Skönt!! Och framför allt är allt klart! Dvs flytt, diff, säng och allt. Inte för att jag kommer att ha klarat diffen eller så, men det är då ett mycket senare problem!

Jag fick ju en julklapp från jobbet, ett presentkort från noblecard.com, där man kan välja bland en massa olika grejer. Jag kollade precis och tänkte välja mig en julklapp, men hittade femton olika grejer som jag ville ha! SVÅRT!!!

Nu ska jag gå och fika nåt. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0