Motorsågsmassakern

Dagen började TIDIGT! Redan nu, efter två skoldagar, har jag varit i skolan vid 8 lika många gånger som jag var under hela förra terminen efter att det blev mörkt på morgonen! Jag tror att det finns en formel som beskriver hur seriös man är med skolan beroende på hur långt bort man bor. Dvs, om man bor nära kommer man sist och är ganska oseriös, och om man bor längre bort kommer man i tid och är lite seriösare.

Dagen var lång. 8-18! Men sista timmen var nåt av det roligaste vi gjort hittills, nämligen att skruva isär en motorsåg, och kolla hur den fungerar. Jag var med en av de nya tjejerna och en av de nya killarna i klassen, vi var jätteivriga alla tre och det var sex händer på sågen hela tiden. Fast killen var inte lika duktig på sånt där som oss tjejer, eftersom han hade lite svårt med vilket håll han skulle skruva ut skruvarna.

Nu ska jag sova. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Nisse

Klart det finns en formel, räkna ut den!!

2007-01-25 @ 20:24:44
URL: http://starfighter.lg2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0