men irri!!

Jag blir lite irriterad här nu! Klockan 11 var det avtalat att hyresvärden skulle komma och besiktiga mitt rum. Klockan 11 hade jag ätit frukost, klätt på mig och städat undan allt kaos så gott jag kunde. Klockan 11 dök ingen hyresvärd upp. Kvart i 12 gick jag ner och kollade posten och såg att hyresvärdskontoret var stängt. Klockan är nu 12.08 och ingen hyresvärd har dykt upp än. Tänk vad mycket diff jag kunde ha pluggat under den tiden då!! ARGH!!

Nu har jag iallafall tömt sängen på lakan och tagit bort klädseln från soffan. Har tvättid 13.30.

Inte har jag blivit nå friskare heller. Näsan är helt trasig innuti och så har jag fått hosta också, som vanligt.

Nämen jag får väl ta tag i det där med diffen då. Eller skruva ner lite hyllor kanske.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0