Lost

Jag är helt lost! Och då menar jag H E L T  L O S T! Jag menar, idag på eftermiddagen när jag var och köpte middagssushi hörde jag på radion att på lördag är det dags för melodifestival. HELLO!!! Jag vet inte vad jag fyller mitt liv med, men tydligen är det mycket när jag till och med missar årets händelse! Galet!!!

Idag har jag varit i skolan i 12 timmar. Vaknade och snoozade i en halvtimme, sen åkte jag till skolan och var astrött! Slutade klockan 12 och kompletterade då hållf-rapporten. Var klar vid halv 2. Då gick jag på stan medan en kille i gruppen gick och lämnade rapporten. En stund senare ringde han och sa att vi var godkända! WOW vad skönt!!! Nu har jag alltså tagit de 10 poäng jag behöver för att få bo kvar!
För att fira detta åkte jag till min gamla Fältan och shoppade en pockettowel, alltså en microfiberhandduk som suger upp jättemycket vatten och som inte tar nån plats i väskan. Så nu finns det ingen ursäkt att inte ta med sig badgrejer längre! :) Sen åkte jag till badet och simmade 35 minuter. Efter det gick jag alltså och köpte sushi, och sen gick jag upp till maskin igen, för att öva spex med skådisarna. Vi i kören är alltså statister och är på scen större delen av föreställningen (kändes det som idag iaf). Och jag fick dessutom en replik och en slagsmålscen!
Halv nio var jag hemma igen. Har därefter bakat chokladmuffins som jag nu ska provsmaka. Sen ska jag sova, imorron ska jag upp och tvätta klockan 7!
Gonatt

Kommentarer
Postat av: mor

Tänk att just du fick en slagsmålsscen.... Som det råskinn du ibland kan vara...

2007-01-30 @ 08:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0