Klant

Alltså, jag är ju klantig. Det är ju fakta. Igår lyckades jag slå hål på lillfingret mot ett lådhörn. Imorse var det liksom varigt. Och idag har det gjort SJUKT ont!!!

Var ute och gick för att kolla på området idag. Tog några bilder också, som jag tänkte blogga. Men jag har tappat bort sladden och blåtanden fungerar inte... Men hur som helst är det sjukt fint här! Jag kan bara tänka mig hur mysigt det kommer att bli till våren och sommaren, med en massa båtar och folk nere vid vattnet.

Råkade ta mig till Sickla idag också. Där finns Sickla Köpkvarter, dvs shopping. På listan idag stod fruktfat och diskhandskar. Kom hem med ett stort rött fruktfat, rosa diskhandskar, en grå klänning, hårserum, två flaskor vin och Singstar Anthems... Råkade titta in på OnOff i Sickla, och där hade dom faktiskt singstarspel! (Dom är slut på typ ALLA onoff-affärer), så då var jag ju tvungen... :) Så nu har jag två skivor. Nice!!!


Nu ska jag duscha och sova. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0