kaos

Mitt liv är en enda stor röra just nu. Imorgon har jag kontrollskrivning, och jag lyckades nyss hitta boken det handar om. Super... Och på onsdag har jag tenta i diff.

Till grejen hör att jag varit sjuk sen i torsdags, typ legat i feber och grejer. Trots detta jobbade jag igår, hes som en skata. Och när jag skulle hem till Alex efter jobbet kom inte bussen, så jag fick sitta ute i ingenstans (läs Veddesta) i 45 minuter, utan halsduk, med fd. fotsvett, i minusgrader. Gissa om jag var frusen när bussen väl kom!! Så när jag kom hem till Alex la jag mig i ett hett bad, men det hjälpte inte så mycket, för idag har jag haft grymt ont i halsen.
Sen jag kom hem från jobbet har jag packat ner alla mina kläder och lite andra grejer, bara för att hitta den där boken. Hela mitt rum är som ett enda stort 15-spel, eller snarare ett 168-spel, när man måste flytta fjorton saker för att kunna flytta den femtonde...
För att råda bot på detta, och för att bli av med lite grejer, har jag inrättat "Lisas lilla fyndhörna" ute i korridoren. Har ställt ut grejer jag tänkte slänga (rätt bra grejer, typ klädställning, locktång och hårtork och så) och skrivit en lapp att dom får ta grejerna om dom vill (dom som bor här alltså), annars slänger jag dom på söndag. Smart va?!

Jo, diffen ja. Eftersom jag varit och är sjuk har jag inte orkat eller kunnat plugga någonting. Så den tentan lär jag köra... Tråkigt! Men diff är inte min grej, det förstod jag redan i september.


Nu ska jag sova. I kaoset. Men på torsdag flyttar jag, och det ska bli skönt!!

Gnatt

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Om det är locktången du fått av mig vill jag ha den!!

2007-01-08 @ 12:10:10
Postat av: Lisa

Men mor! Det är ju en vågtång, stor skillnad!! Locktången var en helt vanlig locktång, rund modell, sån som jag köpte en ny häromveckan. Dessutom är det nån som tagit den nu. Men vågtången behåller jag såklart, den är ju super!

2007-01-08 @ 17:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0