Jag hatar diff

Jag förstår inte hur jag nånsin ska lyckas klara den här kursen! Det är en vecka kvar till tentan, och det känns helt hopplöst! Sitter just nu och kollar på gamla tentor, men grejen är att jag förstår inte ens när det står förklarat för mig klart och tydligt hur man gör! Det känns ju rätt meningslöst att sitta och lära sig saker utantill också. Har jag tur kanske det kommer såna tal, men risken är ju himla stor att det inte kommer såna, och då sitter jag där och förstår nada och måste göra om kursen från grunden nästa år. BLÄ!

Det är alltså INTE så kul som den här mannen försöker visa...
diff

Kommentarer
Postat av: Yoka

Men han ser väldigt glad ut, det kanske är för att han inte fattar nåt han heller?? =P

2007-01-03 @ 13:11:43
URL: http://www.mistasia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0