van Beethoven eller sveriges vanligaste?

Igår var en ganska galen kväll. Det började med pepparkaksbak och glittrande glögg. På detta följde en snabb förfest med Fia, Emma, (nya singel-)Emelie och Fias kompis Linda. Sen skulle vi gå på White Room, men när vi kom dit strax efter 12 var det ingen kö vilket inte bådade gott. Därför gick vi mot Kungsgatan för att ta en öl så länge, men sen gick vi tillbaka till White Room och gick in där ändå. Strax efter oss kom alla andra. Sen dansade vi hela kvällen. Slog även ett dumt vad som slutade på ett mycket märkligt och oväntat sätt...!!

image164
Alltså: Glöggen glittrar!!!


Idag har jag varit hos Fia och hämtat mina grejer. Fastnade även i Bonde söker fru-marathon, det var mycket spännand! Nu funderar jag på att ta en dusch och åka till Globen och köpa mat. Men förmodligen kommer det att sluta med att jag sitter här oduschad och glor på tvn. Är ganska trött efter en sen kväll och tidig morgon!

Kommentarer
Postat av: yoka

one word:STÄDA
Jag vill se glöggen.
Saknar dej! Ses snart
Kärlek socker, pöss

2007-12-16 @ 17:03:04
Postat av: Alex

E de bra för hälsan det där?

2007-12-17 @ 18:07:55
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0