uttråkad

Ännu en dag i sjukdomens tecken. Vaknade 09.50 imorse och insåg att det saknades 40 minuters sömn för att få mina åtta timmar. (Ja, det blev lite sent igår eftersom jag sovit hela dan). Så jag somnade om och vaknade av att telefonen ringde. Det är sällan bra att svara då, men jag råkade göra det ändå. Som tur var så var det Gustav, han hörde att jag fortfarande var sjuk och skulle mest kolla läget och om jag skulle med och testa våran pryl på några elektriker.

Nu har jag i alla fall både tagit mig ur sängen OCH bäddat den! Har dessutom ett par maskiner tvätt igång, så redan nu har jag utfört mer idag än på hela dagen igår. Nästa mål är att städa lägenheten.

Ikväll ska jag i alla fall äntligen få se Desperate Housewives på tvn. Ända sen jag kom ikapp med det har jag ju lyckats missa det, men nu lagom till säsongsavslutningen är det dags! Jippi!

Och, ja, jag är sjukt less på att vara sjuk nu! Sorry för ännu ett meningslöst inlägg. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0