trött

För ganska precis tre timmar sen upptäckte jag att klockan var ganska mycket. Tänkte snabblogga lite om det innan jag skulle sova, men råkade trycka bort fönstret två gånger (var nog lite trött), så jag gav upp. Var ganska orolig att jag inte skulle komma upp med så lite sömn, så det blev typ ingen sömn alls. Har legat rastlös i typ tre timmar och vill bara komma iväg nu. Så nu har jag klivit upp, en halvtimme innan väckaren skulle ringa. Lika bra liksom!

Så mor och far, jag är nog lite trött idag. Hoppas det är okej!


Nu är jag GRYMT hungrig, så nu ska jag äta frukost.
Ses snart! (Till mor och far alltså (och kanske några fler stammisläsare i form av kusiner))


Ja, och god jul också förstås. Tomtelitomt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0