snart snart

En liiiiten liiiiiiten vecka kvar nu! Om man tänker på att det har gått en hel vecka sen jag var kändis så är det ganska kort tid. Men om man tänker på allt jag måste lära mig på en vecka så hoppas jag att den inte går lika snabbt. Kan ingen bara lära mig ALLT om ekonomi nu på en gång bara! Eller så får hela världen rätta sig efter mina enkla regler: Inkomster. Och Utgifter. That's it!

Ikväll har jag varit på filmkväll med spexet. Det var rätt trevligt. Spexet var fint filmat av riktigt tv-team, men ingen riktig höjdare. Kvaliteten har höjts med åren skulle man kunna säga. Det vi såg var från -98, galet längesen om man tänker efter! Han som höll i filmvisningen var gammal i gemet redan då eftersom han är inne på sitt trettonde (!!) spexår. Så länge tänkte jag nog inte hålla på, trots att det är kul.

Imorron ska jag försöka förstå ekonomin. Good luck. Nu ska jag sova. Länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0