SJUK vecka!

Min lägenhet ser ut som skit. Man kommer knappt in för att det ligger saker precis överallt, jag överdriver inte. Har typ en gång från sängen till köket och toaletten. Jag skyller detta på att jag typ inte har varit hemma på över en vecka. Har haft nåt varje kväll och hela dagarna, så det enda jag har gjort hemma den senaste veckan är att komma hem, lägga av mig alla grejer på random ställe och sen sova. I morse åt jag till och med upp mitt sista knäckebröd, det säger väl allt! Men jag har i alla fall diskat idag.

Det har helt enkelt varit en sjuk vecka, så många sjuka grejer har hänt och så mycket har hänt! Den är dessutom inte slut än... Var på julgalan ikväll med jobbet. Sjukt roligt! Dom är galna på mitt jobb, så i helgen har vi mycket att prata om. Jag var väldigt städad, har ju typ varit bakis i två dagar sen onsdagens galna fest och har ont i halsen, så jag tog det ganska lugnt. Vilket i sin tur betyder att jag kan gå på 20-årskalas alternativt 21-årskalas imorron. Hmm, bra idé? Vi får se.

Nu ska jag i alla fall sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0