Schysst timing, oh yes!

Idag har jag haft schysst timing precis hela dan tror jag! Eller i alla fall hela kvällen.

Efter skolan gick vi och käkade sushi och sen gick vi på Syster & bror. Kom dit precis innan ALLA andra. Så vi hade ingen kö i garderoben och fick ett schysst bord. Sen när det hela var slut så gick vi till garderoben också precis innan ALLA andra. På vägen till tunnelbanan kom jag på att jag borde köpa en sl-remsa. Tappade ju bort mitt terminskort för några veckor sen, och köpte då ett månadskort som gick ut idag. Så igårkväll räknade jag ut att det skulle bli billigare att åka på remsa än ett 7-dagarskort. Men gissa vad! Nu när jag kom hem hade jag ett missat samtal och ett nytt meddelande på svararen. En kille som ringde från Berwaldhallen och hade hittat mitt busskort!!!! Är inte det timing så vet jag inte vad det är!


Idag har jag även pluggat indek och haft redovisning av ergonomiprojekt. Jag gillar inte muntliga redovisningar, men vem gör egentligen det? (Utom en kille i min parallellklass..) Det är i alla fall skönt när man märker att man inte är ensam om att svamla på och säga 'öhh..' och 'liksom' hela tiden, det kanske innebär framsteg?


Nu ska jag sova. Imorron förmiddag ska jag både hinna med att städa hela lägenheten och hämta busskortet och helst även hinna till skolan innan lunch. Yeah right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0