Rekord!

Igår slog jag rekord i antalet besökare på min lilla blogg! Välkomna hit! Jag är ledsen att ni råkade titta förbi just den dagen då jag bloggade som tråkigast. Det där med att ligga still och göra ingenting är inte riktigt min grej för tillfället.

Idag var jag i skolan i alla fall. Träffade först min DoP-grupp för ett sista fikamöte, detta för att diskutera hur lång tid vi lagt ner på fika egentligen (och annat också förstås). Vi kom fram till att vi lagt ner totalt 410 timmar utöver den schemalagda tiden på vårt projekt.
Efter detta och lunch fikade vi lite till, sen gick vi på indekföreläsning och sov lite och sen testade jag och Leffe ergonomi. Alla tittade. :) När vi var klara bar vi upp våran stora otympliga prototyp till maskin och mötte upp med grabbarna i gruppen och kollade in vad dom hade åstadkommit.

Sen efter att jag kom hem har jag ätit middag och varit uppe i festlokalen och hjälp till att möblera den.

Nu ska jag nog snart sova, ska vara tidigt i skolan imorron. Är SÅ less nu! Vill ha jullov, nu på en gång. Tog i alla fall beslutet att strunta i tentan på lördag idag. Det känns skönt! Kom fram till att jag förmodligen inte skulle klara den på två dagars plugg eftersom jag inte klarade den förra gången på två dagars plugg. Så nu har jag lite mer tid till indeken (Indek = industriell ekonomi) och ergonomiprojektet. Men det är bara en dryg vecka kvar, jag har inte riktigt fattat det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0