Less!!

Oj vilken oproduktiv dag jag har haft idag. Har knappt rest mig ur sängen på hela dagen. Ett par gånger för att gå på toaletten, en gång för att laga lunch och en gång för att steka pannkakor (efter att ha sett Pippis pannkaksbalett på nobelfesten)..

På tal om nobelfesten, halvligger och slötittar lite på det nu, stackars Malou som får vara ensam i Oslo när alla andra partar loss i Sthlm. Fast hon får ju iofs träffa alla coola amerikanare och inte alla tråkiga akademiker, så hon är nog nöjd ändå. Just nu pratar hon med Al Gore och hans fru. Och Uma Thurman.

Hoppas att jag är frisk tills imorron. Jag är för rastlöst lagd för att ligga still så här länge! Jag brukar inte vara det, men har nog blivit det den här hösten då det har hänt saker precis hela tiden! Får se hur jag överlever 23 dagars sammanhängande ledighet.

Nä, kanske borde sova nu, har iofs inte gjort särskilt mycket annat idag men jag måste ju bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0