Jamenjaa

Jag har ganska nyss kommit fram till en grej: Om man tänker så här "Jamen dom stänger tre, då är det ju lugnt att gå upp och jobba klockan tolv dagen efter" så innebär det inte att man är hemma klockan tre...


Lisa! Lär dig! Du kan fortfarande inte teleportera dig! Stänger Smörjis tre så är du hemma typ halv fem!


Det bästa är ju att jag kan alla knep för att slippa bli bakis. Eller det är ju egentligen bara en grej man behöver göra, nämligen att äta när man kommer hem. Då brukar det vara lugnt, så länge man typ inte är dyngfull. Men när man inte har nåt att äta då är det ju ganska svårt! Jag har i mitt kylskåp, den ätliga delen: medwurst, smör, mjölk. Jag har varken bröd eller knäckebröd, så jag åt medwurst. Bara. Till detta drack jag bakisbrus som jag köpt på teknikmagasinet. Får se om det funkar...

Nu ska jag i alla fall sova, för imorgon (dvs ganska snart) ska jag ju jobba i 10,5 timmar. I julrusch. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0