jag dör snart

Alltså, jag DÖR! Jag dör på allt just nu, har aldrig längtat så mycket efter lov som jag gör nu! Imorse när klockan ringde skrek jag "NEJ! JAG VILL HA LOV NUUUUU!"

Är glad att jag tog "skippa tentan-beslutet" igår i alla fall, det gav mig lite mer tid. Idag har vi typ gjort klart ergonomiprojektet och jag har så smått börjat kolla på seminarieuppgiften i indek (industriell ekonomi) som ska in så snart som möjligt. Men ekonomi??!! Jag fattar inte, vad är grejen?? Som min käre vän Nisse sa "Det är ju bara att se till att man inte köper rosa glittriga saker eller päroncider för alla pengar" och nej, jag kan inte annat än att hålla med. :-P

Sitter i skolan nu och har skrivit av all text från exemplen och nu är det bara siffrorna som saknas, men HALLÅ?!! kan inte allt bara heta typ 'inkomster' och 'utgifter' och inte tusen olika saker???

Strax ska jag gå på filmkväll med spexet i Smörjis. Dom ska visa ett höjdarspex från -98 eller nåt, får se om jag orkar stanna hela kvällen.. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad jag håller med! Jag vill också ha lov nu! Fast mentalt och arbetsinsatsmässigt är jag redan där... Säg inget till nån!

2007-12-13 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0