Jag är kändis!

Ja, som ni konstaterat så blev jag ju nästan nästan lite kändis igår i och med att jag bor i samma hus som Lotta på bråkmakargatan. Om det var nästan nästan igår så skulle man väl kunna säga att jag nu är en av de kändaste personerna i landet. Jag prydde ju nämligen Metros framsida idag.

image161


Och så här fina var vi inne i tidningen:

image162


Dessvärre heter jag numera Maria Nymark. Typiskt! Inget kan dom göra rätt! Hon tog en folder och antecknade att det var Marie med lockigt hår, men skrev inget om mig, och lyckades naturligtvis välja fel namn.


Kan för övrigt konstatera att det sällan är smart att dricka jäger ur vinglas vid halv fyra på natten. Vi hade världens första p-gasque igår, och kom på den smarta idén att våldgästa Leffe och ha efterfest där. Det blev ganska sent/tidigt...

Nu måste jag sova, är helt körd. Har varit ute och ätit med mor och kusin på en jättetrevlig italiensk restaurang.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOOOOOOOOO. Värsta värsta! Framsidestoff på Metro minsann. Detta måste firas på juldagen :D kram!

2007-12-09 @ 23:42:09
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0