i storstan

Nu är jag i Sundsvall. Jag har varit här sen igår och ska stanna till på tisdag.
Det hela började med att Christoffer och Sofia kom och hämtade upp mig och Veronica hos mig och sen åkte vi söderut. Efter lite shopping, piffning och kyckling med cashewnötter började festen. Flickorna som bor här hade fått en bok av den ena flickans mama där maman ville att man skulle skriva roliga saker som folk säger på fester. Så vi fyllde ett par sidor under kvällen. Mycket underhållande!
Dessvärre var det inte så många som var ute och festade sådär två kvällar innan nyår, så vi var rätt ensamma på stället, men hade alldeles lagom kul ändå!

Denna dag började med lagom huvudvärk från min sida, lite kräks och snark från någon annan och sådär som det kan vara dagen efter fest. Dagen fortsatte med pizza och googlande på "förgiftning for dummies" (varför finns det inte steg för steg-beskrivning på hur man förgiftar nån på nätet??). :)

Tanken var att Annica skulle skriva hemtenta hela dan, eftersom den ska in imorron, så jag tog med mig både datorn och stickningen. Men nu är klockan 23.14 och hon har skrivit endast en rubrik på sitt papper. Haha, nu frågade hon "Hur ska jag börja tycker du?" Yes, mina barn får nog gå i en annan skola... :-P

Jag ska nog gå och lägga mig nu, imorron är ju nyårsafton och då är det fest igen. Planen är att äta typ falukorv eller nåt som inte behöver tillagas, för vi orkar inte diska. Sen ska vi äta kex med pepparrotsost och dricka tequila. Vilken höjdarblandning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0