Glittrig glögg!

Hela dagen är räddad. Eller helgen. Eller kanske hela julen!? Dom har GLITTRANDE GLÖGG på systemet.

G L I T T R A N D E   G L Ö G G!



Jag har haft värsta effektiva förmiddagen. Eller, jag har haft en förmiddag, kanske är rätt formulering. Jag hade ställt väckaren på 9, men snoozade till kvart i tio. Sen åkte jag till Sickla och shoppade en festtop till kvällen och lite pepparkaksdeg som jag ska äta (och kanske baka lite) och lite ost och kex. Sen gick jag på systemet och hittade den glittriga glöggen. Kunde inte ha blivit mer rätt!!!

Nu ska jag epilera lite på benen sen bär det av till Fia för bak- och festkväll.

Kommentarer
Postat av: Izza

Oj, det måste jag ha ;)

2007-12-15 @ 13:01:06
URL: http://honizabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0