fett, ost och skåra

Så är julhelgen passerad och nästa helg står på tur. Julaftonen firades ju som jag redan berättat i lugn och ro. Dagen efter bar det av norrut till Övik och taco-middag med kusiner, kusinbarn och en moster. Efter detta kalas åkte jag till Kramfors för ett annat kalas, då var det inflyttningsfest med efterföljande utgång på Kramm som gällde. Som vanligt var jag den som höll oss alla i skinnet och såg till att vi kom hem ordentligt på kvällen.


Dagen efter blev en rätt lugn dag med pizza på stan. På kvällen kom Sahara Hotpants och hade övning i vardagsrummet. Och dagen efter det spelades spel i stort sett hela dagen. Först betapet mot mor och far, sen Texas hold'em mot kusiner och mor i Docksta (det hela slutade mot förmodan med att jag vann!) och sen mera betapet mot kusinerna i Docksta.
Har även börjat på en stickning, får se vad det blir..

Och kameran blev kvar i Docksta så bilderna på klapparna och tomten dröjer. Förhoppningsvis kommer den hem idag.

Nu ska jag klä på mig och äta frukost, sen ska jag åka till Kramfors och gå på systemet inför helgens två fester i Sundsvall. I eftermiddag kommer kusinerna på middag.

Kommentarer
Postat av: yoka

moooahahaha, jaaa du såg veeeerkligen till att alla kom hem ordentligt....mmmmmmm

2007-12-28 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0