Färdigsjukad

Nu ska jag sova. Är sjukt trött efter en hård dag! Har inte gjort så jättemycket, men i alla fall mer än igår, så jag är nöjd. Imorron tänker jag vara frisk, dör av tristess annars! Har ett litet möte i skolan som jag inte tänker missa, och så måste jag sätta igång att tentaplugga om jag ska skriva komatenta på lördag (vilket jag inte är helt säker på att jag ska än).

Ikväll var det ju premiär för mig att se Desperate på tvn också. Det var helt okej, men jag föredrar nog att se det från datorn, utan reklampauser. Så när det börjar efter juluppehållet har jag nog sett ikapp med USA-sändningarna istället. Hihi!

Om två veckor är det fest! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0