"det är inte charm - det är målarfärg"

En av mina största svagheter, strax efter smörgåsrån med smör och ost, är att se om filmer. Av någon anledning ser jag nästan hellre om en film än att se en ny. Det kan vara för att jag är lite rastlöst lagd och då kan göra andra saker samtidigt. Eller jag vet faktiskt inte varför.

Idag såg jag, för andra gången den här veckan (!!), min stora favorit Släpp Fångarne Loss - Det År Vår. Har säkert sett den typ 50 gånger, men det är en film man kan se hur många gånger som helst! Såg den samtidigt som jag tillverkade ett snyggt hus till utställningen. Det blev till av en juicekartong, och har till och med julgardiner!

Och nu, till råga på allt, visas en annan storfavorit på trean! Charlies Änglar II!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0