Dan före dan före dan

Vilken underbar upptäckt jag gjorde imorse när jag skulle kolla i schemat vilka jag skulle jobba med idag, nämligen att jag inte alls skulle jobba 12-22.30 utan bara 12-21.30! Lovely! Då fick jag ju en hel halvtimme på mig att shoppa alla julklappar ju! Planen var annars att åka en halvtimme tidigare imorron och köpa dom innan jobbet då.

Var rätt trött imorse måste jag ju säga. Jobbade på ren rutin. Som tur var så var vi fem personer på tre kassor, så jag körde lite markservice, typ höll reda på alla papper, bar ut filmer och spel och såna grejer mest hela dagen. Det är ju sjukt vad folk konsumerar! Det finns liksom ingen hejd!
Jag konsumerade lite också ju, hittade nog rätt bra grejer som familjen blir glada för (Jag vet att jag blir glad för klappen jag köpte till mig själv i alla fall). Problemet är bara att väskan är full redan, och jag har inte riktigt packat allt än, utan bara ungefär hälften.

Nu måste jag sova så jag orkar morgondagen. Då jobbar jag ju till 22.30. Phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0