ännu ett steg mot flytt

Och nu har jag även sagt upp min lägenhet!! Trodde att jag skulle behöva gå ner och ut till husvärdskontoret, men det var bara att klicka ett par klick på hemsidan! Hade velat åka och spana in mitt nya neighborhood idag, minns att jag åkte hit och spanade en hemmasjukdag i november förra året. Men eftersom att jag sov till klockan 12 och tvättade till halv 3 så hade det ju hunnit bli mörkt innan jag var klar. Får ta det på söndag kanske..?

Jag har funderat på det här med önskelista också. Det kanske redan är för sent att skicka den till tomten? Får helt enkelt hoppas att han också läser min blogg:

  • Borrmaskin som kan borra i jättehårda betongväggar från 60-talet och helst också skruva i skruvar
  • Ipod touch 16 gb (Den är cool)
  • Presentkort på IKEA (inför flytten)
  • Presentkort på Duka (för att alla mina glas har gått sönder)
  • Almanacka för 2008, med en hel vecka per uppslag (hatar den jag har nu som har en dag per blad, man får ingen översikt!) Dagarna ska vara nedåt och inte åt sidan.
  • Pengar (eftersom CSN inte ger mig några i december)
  • Fred på jorden (såklar)
  • SL-kort för vårterminen
  • Singstar Rock ballads och '90s

Nu ska jag äta lite kycklingsoppa (dom gör ju alltid det i filmer när dom är förkylda) och sen ska jag nog åka till Ica Globen och köpa lite frukt.

Kommentarer
Postat av: Tomten (du kan kalla mej Tom)

Ska se över din önskelista, de flesta "äldre ungdomarna" har redan skickat in sina via min epost och ni önskar er ju inte det billigaste grejerna....

Var får tomten tag på allt egentligen? Är han sponsrad av hela jorden eller vadå????

/(veronica)

2007-12-11 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0