Svenska äpplen och rena lakan

Idag har jag varit sjukt oproduktiv.

Började dagen med att byta lakan och boka tvättid. Åkte sedan till Kista och hämtade min router som äntligen kommit in på jobbet. Lyckades efter mycket ilska och en hel del hjälp från min tekniska support installera den (Click'n'Connect my ass!!)
Resten av dagen har jag spenderat åt att se på tv. På kvällen gick jag en promenad upp på Hammarbyhöjden och till Globen där jag köpte svenska äpplen! YES! Insåg först när jag stod där och såg dom hur länge jag har längtat efter dom! :)

Nu ska jag krypa ner mellan mina rena lakan och läsa klart boken jag började på igår. Imorron måste jag försöka gå upp före elva och få lite gjort på förmiddan, typ plugga termo!! Ska försöka ta reda på vad det kostar att köpa gymkort på autogiro också, har inte råd att lägga ut 2700 just nu. Hoppas att det inte kostar jättemycket extra i månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0