Skrattar

Idag har jag varit riktigt duktig vad gäller pluggandet. Åkte in och var på skolan strax före 10 (ja, det är tidigt!) och satt ända tills dom stängde biblioteket klockan 5! Vet inte om jag lärde mig så mycket som jag hade velat, men jag har ju iaf lärt mig lite.
Det roligaste var när jag och Emma gick ner till Bullens för att äta lunch. Efter mycket om och men kom vi fram till att vi skulle ha varsin Pestopasta med parmaskinka (som jag alltid äter där). Så vi beställde två stycken. Men då visade det sig att de bara hade ingredienser så att det räckte till en portion. Kaos utbröt bland de tre som jobbade där!! Vi frågade vad det var de inte hade. Pestopasta svarade de. Då frågade vi om de inte kunde göra nåt liknande. Jo, det kunde de göra, de hade ju pesto och de hade pasta, så de kunde ju blanda ihop detta... För detta fick Emma en dricka som plåster på såren! När vi fick maten såg vi ingen skillnad på dem...
Jag undrar, om man nu har både pesto och pasta hemma, men ingen färdigblandad pestopasta, är det då inte bättre att blanda ihop detta i köket och låtsas som att det regnar istället för att få panik och orsaka kaos och inte se nån lösning i hela världen i fem minuter??

Vid fem när dom stängde bibblo åkte jag hem. Hade tänkt träffa lillebror och överlämna hårddisken som jag glömde igår, men han var fortfarande kvar i Alby då. Åkte hem och pluggade fram till 8 ungefär. Det gick rätt kasst!
Sen på kvällen såg jag film, Because I said so (vägrar skriva den svenska titeln 'En mamma och tre döttrar', kan det bli värre???). Den var rätt söt, my kind of movie, romcom med lyckligt slut, I like...

Nu har min router börjat f**ka med mig också, så för tillfället är jag tillbaka på sladden... BLÄ! Men vad gör det, jag ska ändå sova nu. Imorron ska jag jobba igen, det ska bli rätt kul. Fast jag måste försöka plugga lite också!!!

Gonatt

Btw! Oj vad jag skrattade idag när jag läste pappsens blogg!! HAHAHA, han har humor min farbror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0