Ska vi, ska vi byta grejer...

Idag började skolan igen. Det var mest kul, men ganska jobbigt eftersom vi började klockan 8 läääängst bort på skolan (promenad på typ 2 km...)
Det kändes som att klassen hade krympt till hälften ungefär eftersom det är så många som är utomlands och en del som har uppehåll i år.

Började två kurser idag. Ljud och vibrationer (Ljud & vib), verkar rätt svår med massa skumma formler och integraler redan första dan! Och Konstruktionsmaterial (Koma), värsta flumkursen, skånsk lärare (var är textremsorna??) och jätteflummigt ämne verkar det som!

Ikväll är det modevisning och fest. Kristina i klassen syr kläder och har stor visning på White Room, med efterfest till klockan 5. Jag planerar inte att stanna så länge, eftersom jag är lite sjuk och ska jobba imorron.

Shit! Snart får jag besök, nån håller på att borra sig in borta vid fönstret. Läskigt!

Nu ska jag fixa mat, sen är det dags att hoppa i det glada humöret och åka på fest, för fjärde gången den här veckan. Det är ett hårt liv man lever :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0