not stupid

Idag tog jag tag i en av dom där grejerna som jag skrev om igår. Det var såklart inte termon. Jag tog visserligen med mig och läste lite när jag låg på stranden i tre timmar, men det hjälper inte så mycket, man måste räkna, inte läsa.

Men gymkort har jag skaffat. Köpte på autogiro. Det kan sluta på två sätt: Antingen blir jag påmind om att träna en gång i månaden när pengarna dras, och går och tränar mer och mer. Man glömmer ju spenderade pengar väldigt snabbt, så hade jag köpt ett kort för 2700 idag så hade jag ju glömt det i övermorron. Men kommer det en räkning en gång i månaden så kanske man blir lite mer jämnpigg på att träna. Eller så får jag ångest varje månad när räkningen kommer för att jag inte tränat. Satsar på det första!

Stranden ja, var tvungen att åka dit! Solen sken för en gångs skull, och jag har bordet vid fönstret så jag kunde inte sitta där och plugga för det var för ljust. Så jag cyklade iväg, och det märktes verkligen att folk har börjat jobba. Det brukar vara knökfullt så man får glida ner mellan några svettiga barnfamiljer, men idag var det massa plats. Fast sen kom ett helt fritids, då blev det lite trängre. (Inte så konstigt, det är typ världens minsta strand)

 Nu på kvällen har jag sett på film igen (börjar bli riktigt duktig på det där nu!). Ikväll såg jag Linas kvällsbok. Den var riktigt bra! Lite lik Fucking Åmål, men man blev inte less på likheterna!

Nu ska jag sova, ska upp tidigt och sitta i skolan och plugga imorron! Sen blir det förhoppningsvis utgång på kvällen. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0