like an open book

Igårkväll var vi ute, jag och Emma och Marie. Det var himla kul, vi misslyckades med alla våra planer på grund av att vi för en gångs skull var för tidiga. (Hamnade på fel buss så allt sket sig) Men det blev ändå en väldigt lyckad kväll! Åkte hem relativt tidigt, hann äta mat på vägen så när jag vaknade idag var jag pigg och glad.

Pluggade hemma idag. Det gick sådär. Har iaf fått lite gjort, men nu börjar det bli lite lite tid kvar.

På kvällen åkte jag in och träffade lillebror och åt middag på en turkisk restaurang på söder. Skulle ha varit ute och ätit med mammsen också om inte pappsen blivit avkastad av hästen och fått hjärnskakning och spricka i foten. Så nu blev det bara jag och bror och faktura till mammsen.. :-P

image99

Superdupergott var det!! Lammkotletter med både ris och potatis och en massa tillbehör, dessutom ingick det en förrätt i alla varmrätter.

image100

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Maten ser riktigt trevlig ut, vad heter restaurangen?

2007-08-19 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0