Kaos

Idag var jag på skolan klockan halv 10. Riktigt duktigt. Innan det ringde jag Csn och frågade varför jag inte hade nån okej-knapp när jag skulle söka bidrag. Det visade sig att det var för att jag sökte i Firefox istället för Explorer. Helt sjukt att dom vet om problemet men inte kunnat ändra det på över ett år (hade ju exakt samma problem förra året)!

Satt och pluggade till 19.00 ungefär så nu är jag rätt körd i huvudet. Måste dock kolla lite fler grejer innan jag kan sova. Blä! Tentan är imorgon 14.00-19.00 så då kan ni hålla alla era tummar!

Rätt givet så har det inte hänt så mycket annat eftersom jag spenderat hela dagen på skolan. Det är lite kaos i mitt liv just nu, har inte riktigt varit hemma den senaste veckan och de få timmar jag varit hemma har jag kommit hem med olika paket med diverse telefoner och andra prylar, så just nu är det rätt stökigt. Jag planerar på att städa på fredag, efter tentorna. Imorronkväll efter termon måste jag sätta igång och råplugga elektro. Tänkte försöka lära mig allt på de 18 timmar som är mellan tentorna. Wish me luck!

Ja, det var väl allt. Bye

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med tentan!! Jag håller tummarna.

2007-08-21 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0