Jag finns

Dom verkar ha fått in mitt nummer till registren nu. Det ringde precis en kille från Svenska Dagbladet och ville att jag skulle få gratis tidning. Jag tackade nej och sa att det blir bara skräp, har inte tid med sånt.

För övrigt är jag lite sjuk idag. Blev ju tvärförkyld igårkväll med halsont och så. Inatt vaknade jag med ont i huvudet och en knöl i nacken (brukar få det när jag är förkyld, hoppas att det inte är farligt...), så jag tog en sån där naproxen och somnade om. När jag vaknade var jag helt genomblöt av svett. Drack en berocca och åt lite echinagard och nu mår jag faktiskt mycket bättre, knölen är nästan borta. Så jag hoppas att det var en väldigt tillfällig liten förkylning som är över till imorron. För imorron börjar ju skolan! Det ska bli riktigt kul tycker jag, har börjat packa min nya skolväska idag.
Håller även på att tvätta. När jag kom till tvättstugan var två av tre maskiner fulla med tvätt... Vad gör man då?? Jag gjorde i alla fall så att jag stoppade ner tvätten i den tvättkorg som stod där inne och ställde ut den utanför dörren (man kommer inte in i tvättstugan om man inte har bokat). När jag hängde tvätten för en kvart sen stod den kvar.

Nu ska jag fixa nån slags mat. Funderar på om jag ska ha matlåda imorron, första dagen, eller om jag ska lyxa till det och äta på skolan. Får se vad det blir jag lagar...

Mitt nya hemnummer finns för övrigt på hitta.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0