Hemtelefon!

Nu har jag äntligen skaffat mig en hemtelefon! Har tjatat om det på jobbet i typ en månad och idag lyckades vi äntligen fixa! OCH jag lyckades koppla in den alldeles själv också! (Till skillnad från routern som det stod fel i manualen och jag var tvungen att gråta en skvätt för att den skulle funka).

Det jag har skaffat heter Megaphone, och är nåt som alla som har bredband borde skaffa (iaf om man har telia idag). Det kostar för vanliga dödliga inte mer än 69:- i månaden, och man får ringa för allt! (Dvs minimidebitering 69:-/mån) (Telia kostar typ 125:- bara för abonnemanget!). Och för oss odödliga kostar det dessutom ännu mindre..... Dessutom kan man ta med sig sitt nummer var som helst i världen. Dvs att man kan ha ett 08-nummer i thailand om man vill!
OJ! Vad jag borde jobba som säljare känner jag... :-P


Idag hade vi värsta lugna dagen på jobbet. Hann dock inte plugga nån elektro. Inte helt oväntat. Så nu väntar två råpluggdagar innan tentorna..


Nä, jag har nog inte så mycket mer att skriva för tillfället. Måste sova så jag orkar med morgondagen. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Alex

Inte ens nu fick IT-supporten ett namn, vad är det för fel med att säga att det är jag som hjälpt dig få igång routern?
Jag ska kolla upp taxorna och jämföra skype in/out och megaphone när jag får internet hemma..

2007-08-20 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0