Helt och hållet totalstört, jag fattar noll

Ikväll blev en tidig kväll. Om man jämför. Eftersom jag lekt zombie de igår och idag så tänkte jag att imorron kanske jag till och med kan hitta på nåt, typ städa!

Ikväll hade vi iallafall premiär för fyra av fem på 'Caféet' även känt som Café Opera. Det var väl sådär, lite tråkig musik och jag är lite för sliten för att uppskatta det. Och 83:- är liiite väl dyrt för ett glas vin...

I måndags var det kårens dag, då passade vi på att ha styrelsemöte i tequilaklubben. Och igår var det förmodligen årets sjukaste kväll. Snyltis. Jag kom hem med fickorna fulla av lakrits (alltså en hel påse), mer pengar än vad jag gick dit med, och en vit vante. Det hände lite knäppa grejer också, men det är inget vi pratar högt om.

Nu ska jag sova, välbehövlig sömn! Börjar få ont i halsen och jag har inte tid att bli sjuk....

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu blir jag ju jättenyfiken! Du måste berätta :)
Vad menar du med första av fem på Caféet? Här kan man köpa en hel flaska vin för knappt 11 kr.. och jag vet inte om man kan påstå att det är ett dåligt vin, medianflaskan är inte dyr, 40 kronor kanske.. har inte undersökt det i detalj men iaf.

2007-08-30 @ 21:06:08
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0