Helt körd i huvudet!

USCH vad jag är trött just nu! Vaknade vid halv 8 och klev faktiskt upp ungefär då också. Duschade och åkte till skolan. Fast det gick inte så snabbt som det lät nu när jag skrev det, kom fram till skolan halv 10... Har inte kommit igång med mina morgonrutiner (om jag nu någonsin haft några) än.

Försökte plugga ett par timmar, men det blev mest skitsnack och matätande. Sen var det dags för tentan klockan 14. Den var inte så snäll! Har jag enorm tur så får jag komplettera, men förmodligen så får jag 4 poäng, igen! Dvs en poäng under komplettering.

Nu ikväll har jag försökt plugga till nästa tenta, det gick sådär, räknade typ tre tal med hjälp av facit. Så imorron måste jag upp tidigt så jag hinner lära mig nåt innan tentan. Återigen, håll tummarna mellan 14-18!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0