Fest igår, fest idag och fest imorgon

Första festen av fyra denna vecka är avklarad. Igår var det kårens dag som gällde. Förfest hos Emma och sen en massa vimmel på kåren, himla kul!

Ikväll är det en helt annan slags fest, ska ikläda mig min kära frack och min snygga schmäck och partaja på phösarvis. Det känns lite läskigt, för jag vet hur de festerna brukar sluta, men det blir nog kul.

Idag har jag inte så många planer, ska köpa mig en pizza till lunch/middag om några timmar. Skulle vilja få tag på en lödpenna för att laga lysanordningen i fracken, men det kanske är lite overkill.

Dom har för övrigt lagt ut bilder från söndagens äventyr nu. Det var en fotofirma som var där och fotade. Den här bilden tyckte jag var rolig, kolla hon där bakom!!


Och nä, jag tänker inte skriva nåt om söndagkvällens äventyr, djungeltelegrafen går ju ändå snabbare än vad jag hinner tänka och alla vet ju redan allting... :-P

Kommentarer
Postat av: Ewa (moster)

I det gänget ser du klart spänstigast ut!!

2007-08-28 @ 16:07:14
Postat av: Anna

Snygg bild! Du ser väldigt pigg ut! Djungeltelegrafen måste ha lite störningar för hit upp har den inte nått...

2007-08-28 @ 20:18:19
Postat av: Alex

Wow! Jag håller med, du ser ju värsta glad ut :) Man kan nästan tro att du tycker att det är kul..

2007-08-29 @ 13:03:25
URL: http://alexkarlssons.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-29 @ 16:24:16
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0