Färdigsprungen!

Nu är det över! Och jag har överlevt!!!

Hade tänkt starta långt bak i startgrupp 7, men hamnade i grupp 8 istället, dvs den där dom med stavar och barnvagnar går (går inte springer). Fast så här i efterhand så var det nog ganska bra, på så sätt fick jag springa om folk istället för att bli omsprungen! Var lite vilsen ett tag och efter 5 km-skylten såg jag inte till några fler skyltar så jag trodde det var mycket längre än vad det var kvar. Sprang sista biten över Djurgårdsbron och upp för backen mot Gärdet och kom i mål efter 78 minuter. Helt okej tycker jag, hade siktat på en tid under 90.. :)

Nu är jag helt slutkörd och ska sova nån timme för att ladda om inför kvällens äventyr...

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tänkte aldrig på att man kan ta det ganska lugnt i såna här tävlingar, men jag är grymt imponerad över att du tagit dig runt! Grattis :)

2007-08-27 @ 00:07:50
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0