det finns tid

Idag har jag inte heller skaffat nån hemtelefon! Fast det var riktigt nära! Fast Christian visste inte riktigt hur han skulle slå in det så imorron ska han ringa han som har hand om det där och få svar. Yeey!
Jag har alltså jobbat idag. Eftersom alla håller på att sluta på mitt jobb (jag är snart den som jobbat längst i kassan!!) så började det en ny tjej idag. I kassan alltså. Vi var tre stycken med andra ord!!! (Oftast sitter det bara en person där, men på helgen när jag jobbar så är vi två). Men det var som tur var mycket att göra hela dagen, så vi stod inte där och glodde på varandra hela dagen!

En sak som jag har glömt att skriva om är att det kommer att släppas hela fyra nya Singstarskivor i höst! Jag längtar!! :) Titta bara på det här, kan det bli bättre??
Hittade även den där speltidningen som kusin Jonas skriver i, vi delar ut den gratis på jobbet. Kul att läsa hans recensioner av spel! Det där Rock band eller vad det nu hette verkar ju hur kul som helst!!

Tänkte hinna plugga lite elektro på jobbet idag, det blev ju inte av såklart! Jag undrar hur det här ska sluta, har bara pluggat termo och inte ens kollat på elektron, och elektrontentan är dagen efter termon. Blä!

För övrigt blev min inkorg på telefonen full idag! Köpte den 27 juni om jag inte minns helt fel, så det ryms helt sjukt många meddelanden i den! Så på tunnelbanan började jag radera gamla meddelanden som inte kändes helt aktuella längre... Fanns rätt många såna!

Nu ska jag äta nåt, sen ska jag nog försöka kolla lite på elektron (lär somna!)
Imorron hoppas jag att lillebror kommer ut till Kista och kan hämta hårddisken till mor och far. Hoppas att han kommer vid 2 när jag har lunch så kan vi käka tillsammans.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0