Allvarligt!!

Vad är det som händer?!!

När jag var hemma i norr och satt ute och läste i en av de nya däckstolarna fick jag en sticka av denna i långfingret på vänster hand. Tog ut stickan och därefter har fingertoppen ömsat skinn utifrån såret. Nu när jag tvättade bort sminket och skulle torka mig upptäckte jag att hela min högra långfingertopp satt löst. Alltså det yttersta lagret. Jag har inte bränt mig på den eller nåt sånt, så antagligen måste den ha fått veta på nåt vis att dess vänstra vän håller på att ömsa och därför börjat tvärömsa på hela fingertoppen. Ser ingen annan förklaring. Alltså, det är helt sjukt! Det är liksom en kvadratcentimeter av löst skinn på fingertoppen! Jag fattar ingenting! Hur kommunicerar dom??

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är väldigt chockad över att du skrev till mig. Men det bevisar bara vad mitt första intryck av dig var, en bra tjej! Jag har knapt vågat skriva i min blogg för jag vill verkligen inte göra dig ledssen! Men jag antar att du har rätt, om du blir det så får du väl sluta läsa. Tyvärr så är det rätt illa för mig som du kommer märka om du fortsätter läsa. Tack för att du skrev. Sjuk nog betydde det mycket. / Nicole

2007-08-12 @ 22:04:35
URL: http://frokenerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0