2 tillägg

Tillägg 1: Jag fick mitt tredje kusinbarn inatt! GRATTIS!!! Det verkar som att det bara blir tjejer i nästa generation Näslund! Jag och lillebror genomskådade systemet. Generationen innan våran är ju bara brudar (mammsen och mostrarna) och sen i våran generation är det ju verkligen varannan. Och nu är det en brudgeneration som kommer härnäst!

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN LILLA ELVIRA!



Tillägg 2: Varför ska man alltid få så fruktansvärt ont i muskelfästena när man börjar träna?? (Ja, förmodligen för att man inte ska sluta träna..) Jag var ju och tränade i förrgår, tog det jättelugnt eftersom det var första gången på så länge, men jag fick ändå ont! Igår var det ont som träningsvärk fast lite värre ungefär. Idag känns det som att nåt är trasigt i mina armar!!! Har smörjt på Ipren-gel och tigerbalsam, men inget hjälper. Måste ha armarna lite böjda hela tiden, inte för mycket och inte helt raka...
Lillebror tyckte att jag skulle träna med lättare vikter... HELLO!! Det går inte!! Jag tog dom lättaste i alla maskiner juh!!

NU = Sova!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har ju borjat blogga pa allvar nu ju, har hangt en del hos dig forut men ganska sporadiskt.. nu kommer det ju nya inlagg hela tiden, jag far bli stamkund helt enkelt! Sitter pa lektion i "l'informatique" nu, vi skulle logga in pa datorerna for 2 timmar sen men an ar det inte alla som kan, haha!

2007-08-20 @ 15:37:16
Postat av: Alex

Franska tangentbord ser inte ut som det man ar van vid, det ar ganska jobbigt! Langar upp en bild pa min blogg sen tankte jag.. Tydligen ska internet funka pa vara rum nu ocksa men jag hoppas inte for mycket, det har inte varit sarskilt uppstyrt an :(

2007-08-20 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0