Wey

Sorry, blev tidigare än utlovat.

Jag vill bara säga följande:

Nudlar med sesamolja occh mjölk ( i ett glas bredid) is the shit!!!


Det är som sagt ett hårt liv jag lever, men också ett alldeles alldeles underbart liv.
Jag gick hem från nattbussen klockan halv fyra, och plötsligt är det nån som ropar på mig, "hej Lisa". Jag har ingen aning om vem det var. Kanske nån n0llan, vem vet. Men kul!

phöser jag nästa år så kan jag ju säga att jag INTE phöser som HVM. Helt underbar grupp, men jag vill också festa. :-D

Nästa vecka får vi i alla fall ta igen allt missat (måndag tisdag onsdag torsdag) hrm hrm (gissa om vi ska) hihi



Nu ska jag äta upp mina nudlar och sen ska jag sova. Imorron ska jag försöka vara lite seriös och försöka förstå det vi har gjort i skolan i veckan (lycka till).

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0