Fredag

Alltså, det är ju sjukt bra att cykla! Det går snabbt, det är inte så jättejobbigt, och det är gratis! Jag fattar inte varför jag varit så himla lat och låtit bli cykeln och tagit bussen!!

Under phösningen har jag i alla fall varit duktig och cyklat fram och tillbaka varje dag utom en, och det tänker jag fortsätta med. I alla fall tills snön kommer.


Idag efter skolan var det panzarpub. Vi skulle dit och kolla läget tänkte vi, efter cad-labben. Kolla läget blev en cider som blev två cider som blev sushimiddag som blev en tur till Limerick och en drink och ett glas vin. Och jag som skulle hem och städa inför föräldrarnas ankomst imorgon... Dessutom måste jag verkligen sätta igång att plugga diff, för på tisdag har jag KS (diff = differentialekvationer, 4 poängskurs, skittråkigt, KS = Kontrollskrivning, gör att man slipper vissa frågor på tentan om man klarar den).


Nu ska jag ta och äta nåt, sen ska jag försöka plocka ihop lite grejer här så städningen går lättare imorron. Sen ska jag nog lägga mig och läsa i min bok, började läsa Steget Efter (sjätte Wallanderboken, har som projekt att läsa alla) i förrgår, och den är den mest spännande av alla hittills!!

Och just det, en sak till att berätta. På måndag ska jag på audition till årets jubelspex (Maskinsektionens årliga spex). Jag har sökt till kören. SPÄNNANDE! Hoppas dom vill ha mig. Jag är inte så spexig, men Fia (körchefen) tror att jag kan bli... Haha!


Vi ses imorron (detta säger jag till mina två trognaste läsare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0