Beslutsångest

Nu har jag fått ändan ur vagnen och varit och simmat, har tänkt göra det ända sen skolan började. Har även tänkt köpa träningskort där så jag kan gå och simma flera gånger. Nu är det så att dom har ett erbjudande som gäller fram till på söndag, nämligen att kortet är 500:- billigare om man köper det innan dess. Nu måste jag bara bestämma om jag vill ha kort för bad och gruppträning eller bad och gym. Just nu lutar det åt bad och gruppträning, för de har massa vattenträning, och badkläder tar sån himla mycket mindre plats i väskan än gymkläder, och då behöver man bara en uppsättning om man vill simma efter träningen. Svårt beslut.

Det var i alla fall skönt, simmade en timme, 34 varv runt motionsdelen!


Imorron är jag ledig, då ska jag läsa en bok vi har ks på på tisdag, sen är det maskeradtime!! YEY!!!

Nu ska jag göra klart maten, sen ska jag ta tag i Hållf:en och göra klart inlämningen. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0