3/4

Nu har vi avverkat tre av fyra b*****r. Jag kom att tänka på det idag, det kommer att kännas sjukt sorgligt och tomt när de här veckorna är över!!

Ikväll hade jag ställt påminnelse på telefonen "gå hem" klockan 00.30. Det sket sig. Oväntat?!!  Först ville inte jag gå hem, men mitt hemwalkingsällskap ville, sen hittade dom tequila (som är så känt för att vara himla bra att dricka alldeles innan man ska gå hem) i baren, så då blev det en sån. Sen tyckte jag att då kanske det var dags att gå hem, då ville inte mitt sällskap gå riktigt än. Till slut kom vi iväg, jag och Anja och Johan genom stora mörka farliga skogen.

Nu sitter jag här med nudlar. Jag ska nämligen upp klockan 7 imorronbitti. Har första DoP-föreläsningen klockan 8, och har planerat att vara där då.
Sen på kvällen är det n0llepubrunda, dvs enda tillfället att besöka de andra sektionernas pubar, dvs kul!

Och sen ska jag upp och vara i skolan klockan 8 dagen på onsdag också, för en obligatorisk workshop. Sen på onsdag eftermiddag åker vi ut till stugan (osqvik, kth:s sportstuga) och ska vara där två nätter för att lära n0llan det här med sprit. (hårt liv? bajsar björnen i skogen? är ketchup röd?)

Jag har kul, det är väl huvudsaken? Jag har VÄLDIGT kul! Skulle inte vilja byta!!

Nu ska jag i alla fall sova.

Gonatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0