Svårt beslut

Här händer grejer. Jag är alltså anställd på OnOff, med fast månadslön från och med igår. Var där och fick utbildning och fick stå bredvid och titta på mina kommande arbetsuppgifter. Jobbar första passet nästa lördag.

Dessutom har jag fått erbjudande om en lägenhet. Alldeles nybyggd liten etta i Hammarby Sjöstad. Så nu måste jag bara bestämma om jag vill bo där.
Fördelar:
Eget kök (!!!!!!!)
Nybyggd = fräscht
Trevligt område (enligt Alex)
Granne med Nisse i klassen, han är smart! (=hjälp med plugg)

Nackdelar:
Långt till skolan (28 minuter som snabbast)
Dyrare (men som sagt... har ju lön nu också)


Men jag kanske måste åka dit och kolla läget helt enkelt, måste bestämma mig innan onsdag så det är ett par dagar kvar att tänka...

Nu ska jag sova, imorron ska jag bli klippt av en klasskompis som klippt totalt en person tidigare i sitt liv. Det ska bli spännande, så jag får väl återkomma med resultatet (om det blir bra) :) Dessutom ska jag plugga diff hela dagen, har ks på måndag och NOLL koll på diffen... (matte typ).

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Nisse

Det finns en rockystrip där punchlinen är "Det behövs lite pest i Hammarby Sjöstad".

Klart du skall flytta dit!!

2006-10-28 @ 13:12:44
URL: http://starfighter.lg2s.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0