Nu tar jag helg...

...och beger mig upp mot norrland och kylan?? Har hört att det ska bli kallt i helgen... Blä!!

Idag har varit en ganska händelserik dag. Det hela började egentligen igår när jag satt på tunnelbanan på väg hem till Alex. Då ringde ett okänt 08-nummer och jag svarade. Det var från OnOff i Kista som sett att jag (tydligen) lagt in en ansökan på deras hemsida, och nu ville de att jag skulle komma på intervju. Spännande!!

Så idag vaknade jag klockan kvart över 6 (blä) och släpade mig upp ur sängen. Orkade inte stressa så jag tog inte bussen som vi egentligen skulle ta, utan Alex fick gå ensam så gick jag lite senare. Kom en kvart sent till skolan. Hade Mek-föreläsning och övning och sen cyklade jag ner till tunnelbanan och åkte mot Kista. Var lite nervös och besökte toaletten och hittade där en karta och kunde leta rätt på var affären låg. Hade avtalat tid klockan 1, så jag gick till kassan och frågade var jag kunde hitta honom som jag skulle träffa. Hon ringde efter honom men han svarade inte, så jag väntade där i ungefär en kvart och han dök fortfarande inte upp. Då gick jag och frågade en säljare som visade mig till kontoret. Väl där började vi prata och det visade sig att han också var från Kramfors, världen är liten... Så nu är det bara att hålla tummarna, för jag tror det skulle passa mig ganska bra, helger liksom, hur ofta pluggar jag på helgen???!

Nu ikväll var jag på vattengympa igen med den fantastiska Berit (duracellkaninen). Superkul och jobbigt!! Känner mig himla duktig!!

För övrigt finns en himla fin artikel om min lilla bror i tidningen ångermanland.

Imorron flyger jag som sagt norrut, ska kliva upp skiiittidigt och ta pendeln å bussen och så...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0