Måndag

Den lilla smyckeskollektionen höll hela dagen, trots att jag fastnade i det mesta :) !!

Nu har jag nog bestämt mig att det blir flytt den 11 januari! KUUL!!!

Dagen ägnades först åt sovmorgon istället för mekanikföreläsning, sen som sagt diffövning. Efter det åkte vi hem till Emelie och åt upp resterna av lördagens mexikanska afton, dvs tacos (sket i tequilan den här gången med tanke på morgondagens KS). Sen pluggade vi hela eftermiddagen, utan att egentligen fatta någonting... På vägen hem hoppade jag av vid Skanstull och kollade in kusin Jennys nya lägenhet, supermysig!! :)

När vi satt hemma hos Emelie ringde chefen från nya jobbet och undrade hur jag vill jobba i jul, och jag har tänkt att det vore himla häftigt att jobba på julafton (jag är ju liksom ingen riktig julfantast ändå), så jag sa ja till att göra det!! Kunde därför även tacka ja till att jobba 22 och 23:e december, VÄRSTA dagarna!! Men det blir nog kul. Alex jobbar också då, så om han jobbar kväll får jag väl ta på mig en tomteluva och åka med i bussen och sjunga julsånger när han kör, haha.

Nä, nu tar jag och tackar ja till lägenheten!! Så får det bli!!!
Nu är det gjort! Imorgon skriver jag kontrakt!! Så enkelt det var... :) JAG SKA FLYTTA!!!!!!!!!
ALLA är välkomna på inflyttningsfest (hur många får man plats på 21 kvm?? vi har varit 13 st på mina 17 kvm som jag har nu...)


NÄ, nu måste jag sova, har ju KS imorron klockan 8... BLÄ!! Men jag bor ju som tur är nära (fortfarande).


Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0