Lugn dag

Idag vaknade jag klockan 6 av att alarmet ringde. Klev upp och åt frukost. Eftersom jag hade packat allt igårkväll och eftersom att Alex låg och skulle sova till 9 hade jag inte så mycket kvar att göra hemma, så jag traskade iväg till tunnelbanan. Åkte ungefär tio minuter tidigare än jag tänkt, vilket redan då var med god marginal att hinna med incheckningen. Kom till Bromma flygplats ungefär kvart i 8, alltså 65 minuter innan planet skulle gå, och incheckningen hade inte ens öppnat. Men jag hade min talbok så mig rådde det ingen nöd på, hade även tagit med ett par mackor så jag inte skulle dö av hunger.
Sen gick allt smidigt, satt och väntade lyssnandes på Wallanderhistorien som delvis utspelade sig på Bromma flygplats (!!) och fick sen kliva på planet som tog mig till Sundsvall där mina små föräldrar väntade.

Sen for vi hem och käkade och käkade hela dagen, och på kvällen var vi även barnvakt åt flickorna som bor en våning ner.
Nu har dom gått och lagt sig och det lär väl mor och far också göra strax. Men först ska vi se vem som åker ut från Idol förstås...

Imorron väntar ännu en lugn dag, kanske blir den sista lugna helgen innan jul så det är bara att passa på att njuta.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0