Jobb juh!

Ja, idag ringde dom alltså ifrån OnOff i Kista och ville veta vad jag hade för skjortstorlek och kontonummer, och alltså erbjuda mig jobb. Trevligt! Ska dit första gången på torsdag för introduktion av företaget och tjänsten, och sen ska jag få gå bredvid i helgen. Sen ska jag väl jobba ett par helger i månaden och kanske några lediga dagar och så.
Men detta innebär ju att jag verkligen måste lära mig att organisera och ta vara på min lediga tid till studier. För det har jag ju inte alls varit så bra på. Detta ska jag börja med redan ikväll, genom att stänga av msn en timme och plugga mekanik ordentligt den tiden. För det går faktiskt inte att plugga när man blir störd hela tiden!

Nu ska jag gå och kolla om maten är klar.

Jag skippar förresten aqua spin biken idag, har lite ont i huvudet. Så det kanske blir lite hemmavideoyoga istället. Ska försöka hinna med en simtur imorgon också.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0