Höstens första dag??

Titta, ny layout! Nu måste jag bara lära mig hur man ändrar rubrikerna när man mms-bloggar. Dags att plugga lite nu.

Usch vad långt det är mellan den 25-e varje månad!! Trots att jag fick dubbla studiemedel har jag inte mycket kvar alls, jag förstår inte hur det går till!!!

Idag har vi som du kanske sett firat kanelbullens dag. När inte föreläsaren kommit efter 25 minuter tyckte vi att det var mycket trevligare att se om det stämde som det stod i tidningen, att Tössebageriet bakade himla goda bullar. Så vi gick dit och köpte varsin, och köpte med oss lite mjölk och gick hem till Jenny och Fia och mumsade.

Efter lunchen började vi en ny kurs, Mekanik 2. Har enligt uppgift samma föreläsare som chiiifen på ett välkänt sommarjobb en gång hade... Men det kan inte bli sämre än Mekanik 1-kursens föreläsare. Och jag fattade faktiskt typ allt på föreläsningen idag, visserligen bara sammanfattning av förra kursen, men jag fattade saker idag som jag aldrig fattade då!

Sen var det diff-övning. Sjukt tråkigt!! Och sjukt jobbigt att gå till fem denna, höstens första dag.

Regnade gjorde det också! HELT SJUKT MYCKET!!! Fast det har ju typ inte regnat ordentligt sen ungefär den 24e augusti eller så... När jag skulle gå hem var det översvämmat i Ugglan (Ugglevikskällan), typ en dm vatten på gångvägen och i dikena på sidan om. I dikena hade dessutom ett par grodor party!!! BLÄ!!! Det sa klofs klofs om mina skor när jag gått igenom...

Nu ska jag plugga litegranna hållf.

BYE

Kommentarer
Postat av: Papps

Typ sjukt alltså...

2006-10-05 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0